אריה גולדין: על פרסום בטלוויזיה לעומת פרסום באינטרנט

אריה גולדין פרסום ושיווק.

אריה גולדין: על פרסום בטלוויזיה לעומת פרסום באינטרנט

אריה גולדין: פרסום באינטרנט או פרסום בטלוויזיה?

ידוע כי לפרסום בטלוויזיה יש הרבה יתרונות מבחינת הפנייה ללקוחות, מסביר אריה גולדין ממשרד הפרסום אריה גולדין. המתמחה בדיגיטל, קידום ושיווק. אכן הטלוויזיה מאד פופולארית ומהווה אמצעי פרסום מעולה למותגים ליצירת הכרה וקידום מכירות.

אריה גולדין פרסום ושיווק.
אריה גולדין פרסום ושיווק.

עם זאת, בפרסום בטלוויזיה קשה למקד לדמוגרפיה ספציפית. יתרה מכך, אנשים לא תמיד קשובים לפרסומות בטלוויזיה ולעיתים קרובות מדלגים עליהן.

אריה גולדין: עלות מול תועלת

פרסום באינטרנט דרך מצויינת לקדם עסקים ולייצר חשיפה, במיוחד כשמתייחסים לעלות תועלת ולמחירים. פרסום בדיגיטל, בדרך כלל, זול יותר מצורות פרסום מסורתיות בעיתונות או בטלוויזיה וניתן להשתמש בו גם אם מדובר בעסקים קטנים במטרה להגיע לקהל גדול.

מודעות דיגיטליות ניתנות למדידה הרבה יותר משיטות מסורתיות וניתן לעקוב ולנטר אותן כדי לעזור למשווקים למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם. זו גם דרך מצוינת ליצור מודעות למותג ולבנות קהל עוקבים.

פרסום בטלוויזיה הוא עוד צורה פופולרית של שיווק. זהו מדיום גלוי שיכול להגיע למיליוני אנשים בו זמנית. עם זאת, כאשר בתקופה האחרונה יותר ויותר אנשים מתרחקים מהטלוויזיה לכיוון הסלולארי (מכשירים ניידים ומדיה דיגיטלית), מותגים רבים מעבירים את תקציבי הפרסום שלהם לערוצים מקוונים.

מחקרים מראים שמודעות אינטרנט יעילות באותה מידה כמו מודעות טלוויזיה בכל הנוגע לבניית נאמנות למותג ולקידום מכירות.

אחד היתרונות הגדולים ביותר של פרסום באינטרנט הוא טווח ההגעה שלו. עם למעלה מ-4.3 מיליארד אנשים ברחבי העולם שניגשים לרשת מדי יום, זוהי דרך מצוינת להדגים את ההצעות שלכם מול עיני העולם ולהגיע למספר רב של צרכנים. עם זאת, ישנם גם כמה חסרונות לפרסום באינטרנט. לדוגמה, זהו מקום צפוף מאוד ויכול להיות קשה עבור חברה בודדת לבלוט.

חיסרון נוסף של פרסום באינטרנט – העלות. אמנם זה זול יותר מצורות פרסום רבות אחרות, אך העלויות הכרוכות בעיצוב, הפקה, התאמה לפורמטים ועוד. פרסום בטלוויזיה, לעומת זאת, הוא אמצעי מעשי יותר למיקוד דמוגרפיה ספציפית של צרכנים שיש להם סיכוי גבוה יותר להתעניין במוצרים המוצעים. זה יכול לכלול פרסום מקומי וגם ארצי.

מהימנות

כשזה מגיע לפרסום באינטרנט או פרסום בטלוויזיה, אמינות היא עניין מרכזי. המשמעות היא שסביר להניח שהמודעה או הסרטון שלך יראו אנשים רבים ושתשפיע על ההתנהגות שלהם. ניתן למדוד אמינות במגוון דרכים. אחת הדרכים היא מדידה לאורך זמן.

מעורבות 

האפקטיביות של פרסום מקוון תלויה במעורבות המשתמש במוצר או בשירות. ניתן למדוד אותו בדרכים שונות, כגון קליקים, שיחות טלפון או שיתופים במדיה חברתית.

ניתן להתאים מודעות אינטרנטיות כך שיתאימו לצרכים ולתחומי העניין של קהל היעד, כולל מיקום, מין, גיל, חיפושים קודמים וכו'. זה עוזר להבטיח שהמשתמשים יהיו פתוחים למודעה ויש סיכוי גבוה יותר לבצע המרה.

לטלוויזיה יש היסטוריה ארוכה של מדיום יעיל לפרסום, וזו דרך מצוינת להגיע לקהל גדול. עם זאת, צופי הטלוויזיה פחות מעורבים ממה שהיו פעם.

לסיכום, פרסום באינטרנט – דרך חסכונית להוביל תנועה לאתר שלך ולהגדיל את החשיפה למותג. זה גם יכול לעזור בבניית קהל עוקבים ולהגדיל את נוכחות המותג במדיה החברתית.